beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Jävla Skola!

Jaha... Då är den dagen idag som skolan börjar.
Nu när jag äntligen börjat sova till 10:00 och 12:00 osv..
Men nu måste jag ställa klockan på 5:30... och tack vare de så kommer jag börja vakna den tiden på helgen för att jag kommer bli så van med den tiden.. MEN som tur så är det bara 6 veckor i skolan !!
(alltså 29 dagar kvar)
Sen är det sportlov !!

(MB kommer jag skriva i slutet av inlägget ifall inlägget är liksom mobilbloggning..!)
bara så att ni vet!<3


Igår var jag med en kompis sen var jag tvungen att göra matte..
Varför ska man ha läxor på lov?:d
aja ska gå nu för måste fixa mig osv...

Lots Of Love!<3
MB!<3



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: