beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Jag är verkligen ledsen!!

 
Jag är så ledsen att jag inte har bloggat på länge!
Skolan, vänner och annat gick före bloggen! men skolan blev lite för mycket så jag har inte hunnit blogga.
Men jag ska försöka blogga mer nu!
Just nu är jag hos Linnea och det är därför jag är inne på datorn.
Hon ska äta sen ska vi gå ut och vara med några fler.
Jag ska bara vara meddom tills klockan slår åtta för senska jag gå hem till min mormor och morfar eftersom att jag nu ska sova hemma hos dom en natt!
Jag har ju som sagt försökt förklara att min dator funkar MEN  internet och annat har börjat lagga så jag använder inte min dator längre! Det kan hända att jag kan ha loggat in någon gång..
Jag tror att jag har virus på datorn så jag ska fråga om pappa kan söka igenom den.
Så jag kommer att blogga via mobilen för det mesta!
Snälla förlåt mig för att jag inte har bloggat! :)
Jag ska göra mitt bästa för att hinna blogga.
Men som sagt .. Skolan går alltid före vännerna och bloggandet!
Läxor Läxor och åter igen Läxor.
Denna vecka måste jag jobba mycket med SO för vi ska haett (prov) i SO nu på fredag och jag har ganska mycket kvar att skriva!
Spara till en ny dator?
Nja vi får väl se,  annars får jag låna någons dator (i familjen alltså).
Men nu ska jag tyvär gå!
Eftersom att jag inte har hunnit blogga på länge så kan väl ni vara snälla att länka min blogg?
Statistiken har ju gått ner så mycket nu!
Tack i efterhand!
<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: