beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Går hem.. (Gammalt inlägg)

Hejsan! Det är lite svårt att skriva just nu för jag går hemåt !;))
Visste inte när bussen skulle komma så jag bestämde mig för att gå! :))
När pappa kommer hem så ska vi köpa Xbox live åt mig och godis sen ska vi hämta upp mah brother! ;)
På måndag börjar själva sportlovet! (För det är ju helg nu typ..)
Vi städade bänkarna och jag fick mycket böcker med mig!..
Matte, läs böcker, göra klart grejer.. Och typ PRAO papper!;)
Jag är så avundsjuk på Sara!!
Hon är i Thailand!! Sofia kanske ska sova hos mig idag! :)
Nej nu vill jag skynda mig hem, fryser!!
Ha ett bra sportlov!<3

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: