beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Säger saker jag inte gör...

Jag säger att jag ska blogga mera men det händer aldrig , jag är väldigt dålig på att blogga, jag känner för att göra en ny blogg snart men isåfall kommer jag att ha blogg paus på denna , men just nu kan jag inte göra en blogg...
Goda nyheter är att jag kanske kommer få en ny dator!
Och snart ska jag köpa en longboard OCH en system kamera!
Jag ska försöka blogga lite mer nu men är det inga som kollar bloggen så tar jag blogg paus eftersom att det är ingen idé att blogga då..
Just nu kollar jag på partaj, på kanal 5 , men jag tror nog att jag ska byta kanal för det suger...
Om jag stavat fel på något nu så är det för att jag bloggar från mobilen och då orkar inte jag kolla om det blir fel eller inte!
Jag ska nog stänga av knappljudet för det är verkligen irriterande när det låter när jag skriver nu!
Aja jag ska nog ta och dra mig till sängen så att jag inte är så trött imorgon i skolan! Snart påsklov! (Y)
Godnatt! :*

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: