beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Feber .. Feber..

Feber har jag ju såklart !..
Jag var hemma från skolan idag igen!
Jag blir troligtvis hemma imorgon också!.. Det är så tråkigt och jobbigt att vara sjuk.
Jag har 38.4 c feber nu!
Hatar feber!
Haha det var en liten rolig grej idag som hände.. Jo jag skulle sätta på mitt andra skal på min mobil fast jag ville byta till det andra igen så jag skulle ta av det skalet och sätta på mitt gummiskal för jag gillar inte hårda skal, aja iallafall så skulle jag ta av skalet och då råkade jag trycka in nageln i skalet (misstolka inte) och då började jag blöda under nageln (varför blir allt så misstolkat?) det gjorde ont så nu när jag skriver på mobilen så gör min tumme ont!!

, okej vad fan skrev jag just? Jag fattade knappt vad jag skrev själv liksom..
Haha aja jag ska väl snart äta, ska försöka göra videor när jag mår bättre!:*
•jag ska göra videor när jag mår bättre•
Nu har jag "punktat" på det! Då nu har jag liksom lovat att jag ska lägga upp videor när jag mår bättre!:)
Aja hejdå, jag och min bästavän Feber ska kolla på tv nu!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: