beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Viktor

hejsan! jag har nyss kommit hem från Viktor, vi kollade på Percy Jackson sen nu vid halv fyra tiden så kom min mamma och hämtade mig.
Har ni varit inne och kollat på Camillas blogg? isåfall gör det nu :)
Jahapp.. Hon kanske inte har bloggat så mycket på hennes nya blogg men jag lovar att om ni läser den varje dag så kommer ni att älska den! :)
Jag ska nog börja redigera min nya video ''10 saker jag ångrar att jag köpt''.
:)
Det är inte säkert att jag lägger upp den för jag vet inte hur jag låter, hur de ser ut osv..
Alltså jag har inte kollat på video än.
Jag har funderat lite... och jag kanske kommer ha frågestund och så svarar jag med en video?
Vad tycker ni?
Kommentera osv.. om ni vill det! ;)
Så kan jag börja göra det! :D
Men nu ska jag fixa lite saker så vi ses aldeles strax! ;*
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: