beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Godmorgom Bitches! ;**

Haha fin rubrik?.. 
Jag har läst Camillas blogg så mycket så jag har börjat skriva '' Bitches;** ''
( ;* = Pussmun)
Tack för alla som kollade på min blogg igår! :)
Kolla min youtube kanal : SandraZitaDixe .
Min nya video är nu uppe så kolla! :)
Jahapp... Har typ nyss vaknat.
Idag kanske jag skulle sova över hemma hos Linnea, och Vi kanske ska gå på bio med några fler, annars kan väl bara hon och jag gå om det är så att ingen annan har lust eller inte kan! :)
Asså jag älskar att blogga, Fast man kan ju tycka att jag vaknar lite för tidigt , så inga läser min blogg såhär tidigt men men så får det vara för jag är så van att klockan ringer kvart över 6 på morgonen när det är skola och då har jag liksom vant mig vid den tiden, fast jag vaknar sju hela tiden... satt.. det är inte så kul, så jag kan inte sova så länge på helger och lov nu, TACK SKA NI HA SKOLAN...
Jahapp just nu sitter jag såklart och bloggar sen tittar jag även på lite tv.
Ska väl snart väcka mamma och göra frukost?
Senare idag ska jag ringa Linnea för att kolla om vi kunde sova över eller inte! :)
Welcome To The DARK side!....
Nej jag skoja, har ni sett Lillabloggen?
Om ni inte har det så ska jag visa er några roliga videor ni kan titta på! :) 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: