beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Ute i snön..<3

Hejsan alla glada som leker i snön! <3
Snart ska vi gå ut i snön! :D
ÅÅH LEKA!
nej skoja men vi ska gå ut iallafall.
Vi kommer typ ringa några fler.
Haha nu läste Linnea Det jag hade skrivit nu, och vet ni vad hon sa? ''Men vi ska ju leka i snön?!:)eller?'' , HAHA!Jaha.. nej men har varit ganska dålig på att skriva på bloggen nu dom senaste veckorna och dagarna åååh aa.
Jag skrev ju kanske för någon dag sen men ändå, innan det så skrev jag typ inget.
Snön bara poffade ner igår.
Helt otroligt!
Hoppas att snön håller i sig till söndag för på söndag är det ju 1 advent! :) och även till jul så alla kan åka slalom (förutom jag då men så att ni kan! :D)
Imorgon (1 Dec) så ska jag på Bowling kalas.
Ida och Linus ska ha , dom går i min klass hehe.
aja nu ska jag gå så vi seeees!!!!:D Nej ska inte vara så speeeedad nu.
P.S Linnea hälsar, och gå gärna in på hennes blogg HÄR ! :) Tack så mycket<3
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: