beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Linnea!<3

Heeej! Jag har varit dålig på att blogga men iallafall så var jag med Linnea idag! :)
Klockan 12:30 gick alla 6:orna till kyrkan för vi ska typ visa upp något för femorna osv... GREJJJSSS!!!!
Jag är vaktmästare så ska inte göra något spc! :D YEEEY!!!
Nästa vecka slutar vi! :)
On Torsdag! ;)
ikväll ska jag vara ute i hosjö med Linnea och några fler! ;*
Vi ska typ till vivo osv... Men det blir nog jag, Linnea och Emil, å kanske Viktor, å säkert några fler! :]
ni får gärna anmäla er till min tävling, så den kan liksom starta! å så att jag kan bestämma en vinnare! ;*
Jao, Jag har kik som ni kan skicka bilden till '' SandrasStyles '' sen har jag instagram som ni kan lägga ut bilden å tagga mig! '' SandrasStyles '' Sen har jag även e-post: [email protected] .
Ni kan ju självklart också kommentera att ni är med här på min blogg å bara länka din blogg å lägg ut bilden där!<3
Aa men vi ses! ;*
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: