beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

ANMÄL TILL TÄVLINGEN = ERROR KAN INTE ANMÄLA SIG NU!

Hej! :)
Tyvär så har klockan slagit 19:00 och ni kan tyvär inte anmäla er till min tävling längre! :)
så tyvär.. :)
men det kommer fler gånger! :)
Men vi får se vem som vinner! :)
Johanna kanske skulle vara med elr hon sa iaf det men hon har inte hört av sig än och Izabel ska vara med i min tävling och Malva Jansson som vann min tävling på min förra blogg! ;)
Jadu Izabel..kommer du vinna...eller förlora? :o
 
REGLER TILL TÄVLINGEN! VIKTIG INFO!
  • Det gäller att kommer man sist, ja då kommer du sist, inte bli sur eller ledsen!
  • Är du med i tävlingen så är du, man kan tyvär inte hoppa ur!
  • Vinner ett hemligt pris, (jag kan säga att priset är väldigt gott..)
  • Ingen annan får hålla på såhär tex ''TA HENNES BILD! DEN ÄR MKT SNYGGARE!!! TA DEN!!''
  • Det finns faktiskt en vinnare, förlorare och...oavgjort!
  • Jag kan välja att det ska bli oavgjort eller att en vinner! :)
  • NJUT AV DET GODA! :D
  • Va positiv inte negativ!
Jahapp se till att vinn nudå! ;)
SeS snart igen! :)
Jag drar vinnaren imorgon! :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: