beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

design damp..

Tjeeenare! Designen dampar hela tiden! jag står nt ut längre.
Jag ska försöka leta efter en ny design och om ni är snälla och hjälper mig med en design så är det verkligen jättesnällt.
Imorgon har vi språk igen! :P
Jag lovar att på fredag innan skolan eller imorgon så ska jag försöka filma när jag sminkar mig till skolan! :)
Kommentera vad ni tycker om mina videor på youtube! (alltså kommentera min kanal på youtube)
TIPSA mig om vad jag kan skriva osv.. :)
ah men vi ses snart igen! ;)


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: