beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

This is...

Halloween! är på onsdag men jag och Sara gick igår, oh juste, HEJ FÖRESTEN! :D
Failade lite...
Ja som sagt har jag sovit över med Sara, och vi kanske ska sopva en natt till men det är inte säkert hehe.. :)
Vi gick bus eller godis igår för vi ville ha lite mer godis.
Lite bus blev det också till dom som inte gav oss godis! ;)
Haha, vi la ostbågar under en matta.. haha! :D
Aja vad gjorde nidå? några fler som gick?
Vi hade sår i facet och såg lite knasiga ut..
Sara plattade, glittrade , slingade & krusade mitt hår!
SVARTA SLINGOR!
(inte riktigt färg)
Jahapp, har alla sovit gött?
 
Subway Surfers har uppdateras och jag kan inte koppla mig till facebook.. hehe.. intresant..
Jag bombade Saras mobil med sms på kik! :D
Sandrasstyles (Mitt Kiknamn).
bomba saras mobil, bomba saras mobil, bomba saras mobil!
Okej jag har inget liv..
hehe..
Aja men jag ska nog gå nu, kolla min och Saras nya youtube kanal sen! (i ska fixa en nu!) :)
HEJDÅÅÅÅÅÅ!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: