beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Check this out! ;)

Jag har hittat en ny blogg, vet inte vem som gjort den men iallafall så...är det tydligen en Directioner och en Belieber blogg, engelsk tjej tror jag eller kille men jag tror nog att de är en tjej som skriver. :)
DirectionerAndBeliebers AWESOME! ;)
 
Nu är det klart, jag och Linnea ska på bio fast vi ska inte sova över.
Så kan det gå men bio är helt klart! ;)
YEEEEEEY! TED HÄR KOMMER VI!
Haha.
aja just nu lyssnar jag på '' Fest Hos Abdullah '' , har inget annat för mig, pappa sitter och diggar låten med mig HAHA! :D
Ah men vi hörs, P.S lägger upp bilder från stan imorgon! ;**
CHIIIIOOOO BITCHES! ;***
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: