beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Bakning klar!

Hejsan! har precis bakat klart, vet sa att jag skulle baka för några timmar sen men vi misslyckades första försöket så vi gjorde nya ischoklad!
Förresten.. vet ni vem Megan Nicole är?
Hon är en awesome tjej, älskar hon, kolla på hennes musik video Bea-utiful :)
Hon är jättebra på att sjunga! hon har gjort låten själv.
Hon finns även på spotify ! :)
Sök bara på '' Megan Nicole '' så dyker hon upp där! :)
Megan gör mest covers men alla vill att hon ska göra flera egna låtar! :)
Vi kan säga att Megan Nicole är veckans kändis!:D
 Megan Nicole 17 år!<3
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: