beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Ätit klart!

Nu har jag ätit klart så kan skriva lite mer, idag kanske jag och pappa ska på stan, marknad där juh.
 
Å jag måste ha nya skor.
måste snart leta efter julklappar till familj och kusiner!!
längtar tills jul!
Jag har lite goda vinter recept så vill ni ha något tips om vad man kan baka på julen förutom knäck och pepparkakor  så kan ni fråga mig! :)
Men jag behöver fortfarande hjälp med ny design och header!! :o
Hjälp mig? isåfall maila mig eller kommentera!
[email protected] Skriv helst till den e-post adressen för jag har en hotmail adress också.
[email protected] och där brukar jag bara få skräp medd som typ ''blabla har gillat din bild på fb'' så jag raderar alltid alla medd där så kan inte direkt se om ni har skrivit något till mig där! :S
Ja juste... har fått en till tävlande till min tävling, det är absolut inte försent att anmäla sig , så skynda er! :)
Vill ni vinna snygga örhängen och armband, ja då måste ni anmäla er till min tävling nu! Eller vänta tills alla mina jultävlingar, och veckans blogg tävlingar! :)
Men jag tipsar er om att anmäla er nu! :)
Linnea och Izabel är med och tävlar mot varandra, Izabel vann förra tävlingen, vill ni möta henne och Linnea?
Ja då anmäler ni er nu! 
e-post: [email protected]
Kommentera också eran blogg och säg att ni är med, (ni kan göra på båda sätten också!).
Kommer ni ens ihåg vad tävlingen handlade om?
Jo som sagt vinner man ju armband och örhängen, vilket av dom, armbanden är till sånna som inte tål oäkta örhängen eller till dom som inte kan ha några.
1:a och 2:a pris, men är det bara två stycken som tävlar så är det bara en som vinner dårå! :)
Jo alltså man ska ju ta kort på ett djur, vilket som, och man får inte ha tagit kortet från google eller något liknande.
DU måste ha tagit bilden helt själv! 
ANMÄL er nu och vinn smycken! :)
Lycka till!;*
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: