beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

mobil bloggar!

hejsan!, eller aa.. gokvåll!
KLOCKAN är ju ganska mycket så hade tänkt sova snart men just nu så vill jag inte, jag mobil bloggar som sagt med hjälp av blogg.se appen! vissa säger att den suger och vissa älskar den eller ja gillar den rättare sagt!
om ni vill så är jag social på kik " sandrasstyles "
jag ska använda blogg.se appen ett tag, funkar den inte bra så avinstrallerar jag skiten från min mobil!
hoppas att jag får en iphone snart.. då slipper jag denna fula skit mobilen htc..
hur kunde jag köpa en sådan dålig mobil? vad tänkte jag med?
aja jag ska iallafall sova nu, jag bloggar mer imorgon om tex nyår och allt! så godnatt så ses vi imorgon alla bloggläsare:

)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: