beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Power to the people! :)

Hej! asså är det någon som vet hur man laddar ner photoshop?
Jag har testat en massa program men det funkar ju inte! :s
och det var ett program som jag försökte ladda ner ifrån och det tog 24 timmar... men sen var det NÅGON som hade dragit ur min laddare till datorn så datorn stängdes av så nu när jag skulle starta datorn så var den avstängd och jag sätter ALLTID min dator på viloläge.. :/
Men vet ni någon sida där man kan ladda ner photoshop så är det jättesnällt av er om ni tipsar sidan! :)
Foto dag? Jadu någon dag ska jag ta en massa foton med kompisar så det kmr upp lite bilder här på min blogg! :P
åh juste förlåt för att ingen video har kommit upp än!
men jag försöker hinna med men det går liksom inte :/
TIPSA MIG om länkar och vad jag kan blogga om och sånt! ;)
Vill ni veta mer om något som ni tycker är interesant tex hundar så kan ni säga till mig så berättar jag mer om det på  min blogg, tex en fakta stund! :)
Tack så mkt om ni gör det! det skulle vara kul att leta upp fakta! :D
eemh jo juste Kommentera gärna och tipsa mig om ja allt! :D
Vi ses snart igen! :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: