beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Godmorgon kalas igår och tröttheten idag..

Godmorgon allihopa, förlåt om jag bloggar FÖR tidigt men jag kunde inte sova och tänkte att jag kunde passa på att blogga om igår! :)
Ja som sagt så var det ju kalas igår (bowling).
Det var jätte kul och jag vann över Viktor och Johanna, Johannes går ju på bowling så han vann över oss alla! :P
Önskar att jag var så bra som han..
Sen efter själva bowlingen så blev det hamburgare! och fästis! ;)
Sen öppnade Angelica, Johanna och Wilma sina paket och Wilma blev glad när hon såg gurkan hon hade fått av mig! :D
Bara så ni vet så älskar hon gurka! haha :D
Men hon fick inte bara en gurka utan örhängen som jag hade gjort själv oxå!
Och Johanna fick örhängen med hjärtan typ och Angelica fick oxå örhängen som var blåa, svårt att förklara men :)
aah det var typ det sen i slutet innan vi skulle gå hem så fick vi ta en glass!
Och när vi bowlade så sprang vi och önskade låtar hela tiden haha! pinsamt men kul! :D
Jahapp.. jag kanske gör en smink video nån dag, imorgon eller idag men jag vill ha lite mer smink för jag har nästan använt samma saker i mina videor, så ni förstår kanske varför jag inte har gjort några videor men jag lägger ju upp lite andra videor också som ni kan kolla på! :)
men jag måste gå men bloggar alldeles strax igen! :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: