beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Dålig uppdatering!

hej alla goa!
Förlåt för dålig uppdatering men jag har sovit över och gjort en massa saker!
I fredags var jag med Johanna, Linnea & Angelica på stan, jag tar kort sen på vad jag köpte! :)
sen på kvällen sov vi över och lördag till söndag sov Angelica, Linnea och Malva över :)
& Igår sov jag hemma! :)
idag är det studiedag! :D
Yeeeey!
just nu sitter jag vid tv:en och bloggar & massor av saker..
väntar tills klockan ska bli 08:00, för då ska jag och mamma äta frukost för jag tror det var halv nio eller något så ska iallafall jag ta spruta..
det är för alla tjejer på skolan, och idag är  det ju studiedag :(
då ska man inte gå upp kl:08:00 ....
aja måste nog gå så vi ses! :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: