beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Stan! :D

Hejsan! har nyss ätit, jag har även precis kommit hem från stan.
Jag och mamma var på stan för jag skulle handla present till Ida & Linus och mamma skulle leta efter en present till vår granne som fyller snart 50 år, sen köpte vi en julklapp till Jockeeeh (brorsan Min).
Så det var typ min dag, ja  jag har ju också liksom varit i skolan men om man bortser från det! :)
Jag hade tänkt göra smycken ..
Kom på det nyss.
Har inget annat för mig.
Kanske ska fixa några armband , för jag har ju en tävling... dom som inte har hål i örat kan ju få ett armband istället kanske? Hör av er till [email protected]  Min E-post så ni kan höra av er annars har jag säkert er på facebook så :)
Det är bara att säga till, ni kan ju även kommentera om ni undrar något! :)
Jag har inte orkat göra någon video på youtube men det kommer väl någon snart hoppas jag.
Glöm inte att kolla in http://Smyckia.devote.se Saras blogg, Hon säljer smycken, Alltså när jag säger smycken så menar jag då armband! ;)
Hoppas ni hittar något fint armband där!
Det kostar 40 kr för ett... Kanske Lite DYRT  men Sara sa att hon skulle kanske sänka priset :)
IDAG fast hon har inte gjort det än, men det gör hon så småning om ! :)
Just nu sitter jag och lyssnar på musik, även sitter jag vid Facebook och skype.
NOLIFEDOTCOM!
NOBODY COMPARES TOOOO YOU!!! :D <3
I'm still the one! ;)
Haha aja ska dra nu så vi ses! ;*
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: