beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

i'm feeling sexy and free.

Haha fin rubrik? jag kollar på mtv och det är mtv breakfast club och då började Jessie J sjunga ''i'm feeling sexy and free'' Så då skrev jag det! ;)
Som sagt har jag fått piercing.... eller har jag? ;)
Kolla min nya video där jag visar min piercing, om jag nu har en? ;) vill ni få reda på det så sök på -
''Riktiga piercingar? WUT? NO WAY!?'' :)
om ni sökt rätt så ska videon vara högst upp! :)
 
Idag är det som sagt farsdag.
så vad ska ni hitta på då?
Jo jag ska fira han och sen va med någon kompis...
haha, så viktigt är det ju faktiskt inte med farsdag? eller vad tycker ni? :P
Aja nej nu ska jag dra! :)
Muppar :D
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: