beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

DÅLIG UPPDATERING.com

hej, förlåt att jag inte bloggat men har inte orkat vara inne på datorn.
kanske kan försöka mlogga? haha kom på ordet nyss, Mlogga = Mobil Blogga. :D
HAHa smart jag är då? :P
Aja idag är deeeeet fredag!!!! :D
vet ni vad det innebär?
jooooo att ni måste anmäla er till min tävling som jag fixade för några veckor sen.
och ta fram glöggen för ikväll blir det mys med familj och vänner? :)
Jo ni förstår  att jag kanske ska på bio idag med min bästa dryga men snälla och roliga vän Viktor! :D
Haha långt ord...
Aja ska äta nu så vi ses, lovar att jag bloggar mer idag! :) :*
Puss på er så länge vi ses! :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: