beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Woop woop!

 
Hellu! Johanna har nu åkt hem! vi typ var ute, ritade och satt vid datorn och fler saker!
Det har varit jättekul att vara med henne eftersom att vi inte har varit med varandra på länge..
Jag bara önskar att jag fick träffa Stina igen!
Stina är en bästis som flyttade ifrån falun till skåne, vi har känt varandra ända sen dess, alltså sen vi var 1 år.
eller aa, inte bara 1 år, sen vi bara var några månader till och med, & jag liksom älskar hon jättemycket som bästis men vi träffas knappt aldrig! för hon bor i skåne, jag bor i falun..
Men vi ska ta tag i det och träffas så fort vi kan!
jag vill bara säga dig en sak Stina.. Jag älskar dig, oavsett vad! ♥
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: