beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Twilight!

Hejsan! bloggade inte nyss för jag kollar på twilight så jag har inte varit ute än.
kanske går ut nån annan dag för orkar inte nu.
Jag kollar på TWILIGHT eclipse. Den äger, kan inte vänta tills jag köper Twilight Breaking Dawn Part 2 :D
Alla säger att den är jättebra! till och med den berömda bloggaren Kenza sa det! :D <3
så ska snart köpa filmen! :)
Så.. men jag bloggar i nästa reklam också, Hejdå!!
P.s Kristen är så fin!! 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: