beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Klippt mig!

Hejsan Svejjsan! Har precis ätit mat, Idag efter skolan åkte jag till en frisör som heter Ida, hon jobbar brevid Hosjö Pizzeria, Hon är jättebra på att klippa hår! jag blev riktigt nöjd! jag har tyvär inte min webbkamera här men kan leta efter den så tar jag ett kort sen så får ni se hur det blev! ♥
Vad har ni gjort idag dåh?  ♥
Hoppas ni har haft det roligt idag, själv har jag haft ganska tråkigt, iallafall efter klippningen!
Spelar ni sims 3? jag har inte spelat det på länge nu! kanske ska börja ? nej jag håller mig nog till Black ops 2 och Halo, Call of duty osv..
Ja jag spelar ju en del killspel om jag säger så, typ killen juckar, nej skoja men killspel helt enkelt. javisst kan tjejer också spela sådant men det är mest killar! Men ni borde också börja spela sådant!
Det är faktiskt riktigt kul!
Jag har dock inte spelat mw2 eller mw3, Men kanske någon gång!
Håller på att bli galen!!!
Jag har tappat bort min musmatta och veet inte vart jag lagt den, sa jag musmatta? menade mushår, NEJ UCH SANDRA!! haha ja jag är lite pervers men vem är inte det?
Haha! Love it! ♥
Påtal om Love it, så Kommer veckans låt snart!
Jag ska sluta ha rubriken ''Veckans låt'' och istället ha ''I Love It'' För den låten jag tar, gillar jag ju, eller älskar!  ♥
Fattar ni? :)
Jag ska börja med Hiss eller Diss, igen nu också! så håll ögonen öppna efter ''I Love It'' och ''Hiss Eller Diss ♥''.
Ni får inte glömma att anmäla er till min absolut gryma tävling! Anmäl er här!
:)
Glöm inte att maila mig också, om frågor om vissa tävlingar eller något annat! :)
E-post : [email protected]
Ska jag ha mer kategorier? isåfall säg vilka jag borde ha!
Jag ska nog göra en hårvideo i morgon tror jag! så ni får hålla utkik, annars blir det i helgen! ♥
Har ni glömt min youtube kanal? Isåfall Klicka <------
Så.. Jag lägger upp en bild på mig senare, alltså på mitt hår osv..! :)
Någon dag ska jag göra en bildbomb för jag känner att jag ar inte lagt upp så många bilder på min blogg på senaste tiden, så jag ska försöka lägga upp mer bilder! Så.. men glömmer jag så får ni säga till mig! ♥
 
HAHAHA! hittade denna bild när jag var med Johanna i min tidning, orgasm från A - Ö! ;)
och vi läste allt!! HAHAHAHAHA! Johanna jadu.. ;) Bästisar 4-ever ♥
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: