beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

I hate my life and i wanna die.

Yepp rubriken stämmer, just nu iallafall, asso jag hatar mitt liv, JUST NU!
Aja, idag har det varit skola som vanligt, slutade klockan 14:10 :)
Så efter skolan var jag på näs! :)
Ska snart köpa mer färg till mitt hår (Sprayfärg) :)
 Så såg det ut igår! ♥
OBS!: Om ingen annan är med i tävlingen så börjar jag snart kolla vem som blir vinnaren! ♥
Här är en riktigt söt bild på min hund Zita när hon var liten, Hon kunde redan prata då, Min Älskade!♥
Jadu, Alla har ju varit liten någon gång! ♥
Hehe..
Såhär såg min arm ut efter skolan :D Ser likadan ut nu också! ♥
Lite Bilder från bowlingen!..
Linnea♥
Morgan♥
 Emil♥
Linnea!♥
Ida♥Wilma♥Angelica♥
 
RANDOM BILDER!:
Innan Bowlingen!♥
På Bowlingen, väntar på alla andra!♥
Ett TIPS!, Om du vill göra fransk manikyr så tejpa där du inte vill ha färg, så kommer det inte utanför eller något!♥
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: