beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Du kunde redan prata då!<3

Zita min underbara lilla skit hund! <3
Jag älskar dej<3
Du är så busig och snäll, du är nu 8 år, hoppas du lever länge till!<3
Du gör min dag, är jag ledsen så gör du mig glad!<3
Om inte Tessie dog så skulle ni vara jättebra kompisar! nästan som Systrar!<3
Men tyvär så dog hon, men saken är att du är som Tessie, Bara lite mindre päls!<3 
Men det spelar ingen roll, jag älskar dej oavsett vad!<3
Zita!<3
Hoppas du lever jätte länge! Jag kommer aldrig någonsin glömma dej!<3
Jag älskar dej, din söta lilla skit!<3 <3 <3 <3 <3 <3
I will always have a eye on you!;*
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: