beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Brottning i snön med Linnea!♥

Hejsan! jag är just nu hos Linnea, hon äter så bloggar lite så länge!
Ska gå ut sen med Linnea och brottas i snön?
Jag och Linnea är ju kloka så vi tänker på att ha (överdrags byxor) Täckisar.
Haha!
Jao, har ni läst att inatt mellan 23:00 eller någonting så kommer blogg.se uppdatera servarna och håller på tills ungefär klockan 08:00 .
Så Det stog att det skulle bli lite störningar om ni gör inlägg eller något.
Aja buuuullleeee!!
Men ska snart gå ut som sagt...
Så har inget att skriva direkt, dagens låt kommer sen! ;*
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: