beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

TÄVLINGS INFO!

Tävlings info!
Tävlingen går ut på att du ska  ta kort på en blomma, djur eller träd eller moln! :)
REGLER:
  • Man får redigera bilden lite men inte så mycket.
  • Man vinner hemligt pris så fråga inte om vad..
  • Man får ta kort på ett moln, blomma,djur eller träd , eller något liknande!
  • man ska ta kort helst ute!
  • Ta inte bilder från google eller någon annan sida!
  • Ingen får fota åt dig!.
  • Du ska ta kortet helt själv, ingen hjälp av någon annan..
  • kommentera din blogg om du har en och lägg ut bilden där eller så skickar du bilden till min mobil om du har mitt nr annars så får du helt enkelt lägga ut på fb och säga att bilden är till min tävling eller skicka in bilden till min hotmail! [email protected]   :)
Tack för att ni är med och tävlar!
för er som har blogg eller inte, ni måste fortfarande anmäla er här genom att kommentera att du är med i tävlingen ! http://beautifulwithmakeup.blogg.se/2012/august/fragestund-och-tavling-d.html#comment 
 
Hoppas att du vinner! ;)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: