beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Skola!

Hej! idag var det som sagt första dagen i skolan och ja det var väl ganska kul!
Vi fick glass och sen slutade vi 13:20 fast jag åkte inte direkt hem utan jag var med Johanna och Angelica! :)
Sen nyss fick jag reda på att Zayn i 1D har raderat sin twitter! :(
#ComeBackZayn  ! :/
Vi saknar dig.. :(
Aja inga ledsna miner när man bloggar! :)
Nu ska vi vara glada! :D :D :D :D :D :D :D
Kom ihåg att idag är det sista chansen att anmäla sig till min tävling!!
Klockan 19:00 kan du inte anmäla dig längre bara så ni vet" :)
KOM IHÅG DET! :D
Anmäl er snabbt idag! :)
Aja ska gå för några minuter, kommer snart att blogga mer igen! :)
Bye! :D
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: