beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

hello! :)

välkommen till http://Beautifulwithmakeup.blogg.se
Jag vet att namnet stämmer ju liksom inte alltid!
men jag kom liksom inte på något annat..
(namnet: beautiful whit makeup)
Alla kanske inte tycker att man är fin i smink..
men iallafall så kommer jag skriva mycket om vilket smink jag använder och vilka hår produkter! :)
det kommer även videor på mig när jag fixar håret och sminkar mig! ;)
Men sen skriver jag också om min vardag och om vad jag gör! :)
Som alla vet gillar jag one direction så om ni kanske kan checka min och Stinas blogg så är de jätte snällt! :)
http://stinasandraloveoned.blogg.se
 
Tack".
Jahapp... Dags att välja design! :D
 
Hejdå så länge! ;)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: