beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Godmorgon! :)

Godmorgon allihopa! :)
Vad har ni haft för er nu på morgonen då? ;)
Jag fick en liten kommentar igår från Johannas pappa! :D  (Johanna är min bästis) :P
 
 
''Hejsan! Här kommer en oväntad kommentar från mig! Snygg blogg! :) '' 
 
Ja, tack för att du tycker det! :) Ha en bra dag! :)
 
 

Sådär ska det se ut! :)
öväntad kommentar! :D
Det gillar jag ;)
Men vi ses kommer nog tillbaka strax! :D
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: