beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Frågor från Isabell! ;)

hur många centimeter är din mobil? hur många röda saker har du i ditt rum? gillar du gröt? vad brukar du göra när du är hemma? hur många strumpor har du? hur många meter är det från ditt rum till köket? är din kompis isabell cool (svar : ja)
 
 
Jadu isabell.. få se om jag kan svara på dom här! ;)
 
SVAR:
  1. ungefär 12 cm ;)
  2. Jag tror att jag har typ 2 eller 4.. :s
  3. Japp! :D
  4. Olika saker, va med kompisar, sitta vid datorn, va med dig ;) ..
  5. 11 och sen är nog några i tvätten oxå! :P
  6. Haha ingen aning! :D
  7. Ja såklart! ;)
 
 
 
HAHA! :D
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 i s a b e lllllllllll
skriven :

yäää

Svar: haha :D
Sandra Svensson