beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Angelica PAYPHONE!

haha hej allihopa, jag snackade nyss med Angelica i telefonen, vi var som ''payphone..'' låten asså
Vi sa exakt såhär! '' Jag: Zayn hade tagit bort sin twitter! :( , Angelica: Ja jag vet jag kollade det nyss! :( , Jag: asså jag hoppas att Harry,Liam , louis och Niall inte tar bort deras twitter oxå!, Angelica: ja det vill vi inte! , Jag: men asså jag kollade på youtube det där med William Spetz när han säger: William springer du med ARMEN?.. HAHAHAH!, Angelica: haha ja åå han är så kul! :D ''
 
Ungefär så där satt vi och snackade...
Idag lite senare så kanske jag ska vara med isabell! x]
Aah men vi ses! :)
 
P.S Det blev ingen film, visste inte vad jag skulle göra på filmen men kommer säkert en film i helgen! :)
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: