beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

iPhone 4 inlägg!!<3

Haha hejsan, förlåt om jag inte bloggat på länge, iallafall idag fick jag Joakims iPhone 4!! För att han köpte en iPhone 5 så därför fick jag 4:an , gladtjej.se
!!:D<3
Idag ska jag sova över med Linnea!<3
Så hon kommer nog snart.
Bara så att ni vet så kommer jag att mobil blogga oftare istället för att blogga genom dator, ladda ner blogg.se appen! Den är jättebra som ni kanske förstår så använder jag den nu! Aja hejda!<3
Lots Of Love<3

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: