beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Hoppas...

Man får väl hoppas att det blir skola för mig imorgon!
Hade feber igår och magsjuka och idag har jag ingen magsjuka bara lite feber och ont i halsen! Prov imorgon då, hur ska man kunna träna till det då? Bra fråga.. Sen på torsdag är den spanska, den läxan är iallafall klar, på fredag är det inget spc tror jag, som vanligt hoppas jag att det är!
Jag får väl ta det lite lugnt nu i veckan eftersom att jag varit sjuk, jag kan faktiskt säga att jag hoppas att jag kan gå till skolan imorgon!
Nej nu ska jag gå!
Hejdå!<3


(Geekbooth)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: