beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Spruta

hej hej!
Klockan nio tog jag sprutan och det gick väl bra, gjorde inge ont alls!
det gör inte så ont nu heller, Imorgon eller senare idag kommer jag ta kort på det jag köpte på stan i fredags! :)
just nu sitter jag och kollar på Family Guy! :)
Yeey!
Jag har spanska läxa till torsdag och vi ska lära oss att räkna till 15  ;)
Någon dag ska jag fråga mamma om vi kan dra in till stan och köpa mer smink eller något till mig! :)
Jadu.. snart är det äntligen oktober!
15 oktober fyller jag år! :D
Yippeey!
Vi hörs! :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: