beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Skolfoto

Faan idag hade vi skolfoto och jag vill se hur jag såg ut! :P
Så spännande!
Jag har ju självlockigt hår så jag slapp locka det! ;)
Haha proffsigt! :D
Idag eller efter Isabell har ätit så ska vi va! :)
Kanske cykla till hosjö?
Who Knows? :o
Vad har ni gjort idag dåh? :D
Jag har iallafall typ aa varit i skolan och efter skolan så var jag med Linnea och sen kom Johanna & Angelica och jag tog kort på Linnea som jag ska lägga upp på bloggen! :)
(lite senare!)
åååh Pappa har inte kommit hem än för han är och klipper sig och jag är vrål hungrig! och tar jag en macka eller något så orkar jag inte äta mat..
Aja måste nog gå nu! lägger upp bilderna så fort jag har lagt in dom på datorn! :) Hejdå!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: