beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Hämta upp Isabell! ;)

Jag har bestämt mig för att säga Tjeeenare idag istället för ''hej'' hela tiden! ;)
Haha okej då börjar vi om då..
Tjeeenare! idag har det varit skola som vanligt och sen var jag kvar en jätte jätte liten stund i skolan och tvättade tavlan och hämtade mina saker i bänken och sen drog jag hem! snart ska jag hämta Isabell!
Hon åker buss till hosjö och sen hämtar jag hon med cykel för annars skulle hon få lov att gå där ifrån! ;)
Jahapp, man har ju tagit lite mellis och nu kollar jag på tv! :)
Jag var ju sjuk i måndags och vi fick engelska läxa men ingen har sagt när den ska in! :s
Men jag tror nog att den ska in på fredag! :)
Ni som gillar Justin Bieber.. Det finns en reklam om proactiv och han är med i reklamen! ;)
Haha! :D
På fredag är det VMA på MTV och det börjar typ klockan 02:30 och One direction ÄR MED!! så jag ska kolla på det! :D
Mina fingrar ryker för att jag skriver så snabbt och mycket! :P
Haha närå :P
nej nu ska jag hämta upp Isabell! vi ses hejdå! :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: