beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Godmorgon , Johanna idag dåh! ;)

Godmorgon alla glada!
Idag ska jag vara med Johanna, jag var ju med Sofia igår och då hade jag glömt bort att jag skulle vara med Johanna idag så jag får lov att säga det till Sofia för hon och jag hade tänkt vara idag så jag får avboka lite saker haha! :)
aja, nu har jag laddat ner ett program som heter imovie, men vettefan hur man använder det :s
(Vetintehurmananvänderimovietjejen.se)
Jag hittade en as bra blogg! :D
Ni måste kolla den! jag länkar den senare, fast hon som bloggar har typ nyss börjat blogga idag.. :S
Aja men den är as braaaah!
LÄNKAR DEN SEN! :D
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: