beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Godmorgon GODMORGON I KÖÖÖÖÖÖR!

Haah fin rubrik?
aja vad gör nidå?
har typ nyss vaknat eller aa..
Kunde inte sova för jag har ju gått upp halv sju hela tiden eftersom att det är skola och då har jag blivit van med att gå upp den tiden!..
Idag kanske jag skulle vara med Johanna, kanske fotar lite? who know? ;)
jahapp.. jag sitter vid datorn och kollar runt på Facebook och twitter.
Jag har hittat en ny design som jag ska prova snart! :D
Hoppas den blir bättre!
Designblogg.se eller typ bloggdesign.se eller vad den nu hette! iallafall så kan inte jag gå in på den sidan längre och varför vet jag inte :(
Den sidan var ju as braaa!
aja men ska dra och ska kolla om designen funkar så bloggar sen! :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: