beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Godis, Mormor och Morfar!

Heeeej! eller godmorgon eller aa...
Igår var jag ju hos Mormor och Morfar typ hela dagen så förlåt om jag inte bloggade!
Men ja som sagt .. jag vill ha blogg.se men jag vill ändå ha devote.. vi säger såhär...
om jag ska video blogga så lägger jag upp videorna på devote.se om jag skaffar blogg där! :)
för det är ju så drygt att filma, redigera, ladda upp den på datorn och sen på youtube..
för jag såg ATT  på Devote.se kan man videoblogga LIVE :)
Så nu har vi eller jag löst problemet! ;)
men jag kommer nog lägga upp videorna asså smink videorna på youtube! :)
Aja bloggar snart , ska fixa en blogg på devote dåh! :)
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: