beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

ggs :)

Godmorgon ;)
Vad har alla gjort då? :O
Idag kanske jag ska till ggs med Malva , Linnea och säkert många fler! :P
Maskinen och Panetoz kommer att vara där :D
Jag kanske ska åka med Linnea dit, Mormors gatan är de någonstans iallafall! :s
Just nu är jag inne på facebook och chattar med Linnea och så kollar jag på scooby DOoOOO! :D haha
Aa men jag ska snart äta så kan nt blogga så himla mycket :)
Åååh jag har blivit förkyld så det är därför jag sa att jag kanske skulle till ggs ;)
Men måste duka fram så vi ses! :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: