beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

frågestund eller o.m.f.g?

hej! Jag undrar ifall ni vill att jag ska ha frågestund nu eller något som jag kom på som heter o.m.f.g (oh my fucking god). O.M.F.G går ut på att man kan ställa vilka konstiga frågor som helst! inte bara typ ''vad heter du..'' osv.. utan man kan fråga typ '' hur många tv apparater har ni'' eller '' när vill du dö?'' nej men man kan fråga vilka konstiga frågor som helst! :D SÅ kommentera ''1'' för Frågestund och ''2'' för o.m.f.g :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: