beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Tittat färdigt! :D * IN LOVE *

Hejsan allihopa! nu har jag kollat klart på One direction LIVEEEE.
Jag menar det... de var live.
Jag visste liksom inte hur man skickade frågor till dom och nu när allt är slut ja då kommer jag på hur..
DAMN YOU SANDRA!!
Aja nästa gång, ja fan då ska jag ställa en fråga till dom, jag har skickat en nu, venne när dom läser den men men.
imorgon lägger jag nog upp bilder från one direction live, jag tog hehe.. typ 100 bilder, jag skojar seriöst inte.
Imorgon glömde jag säga, jag ska även kanske sova över med Linnea.
Aja nej nu ska jag nog gå till sängs, asså jag ska kolla på tv i sängen för fan att jag ska sova nu! ;)
Men jag säger nog godnatt nu för jag kommer nog inte tillbaka utan jag bloggar mera imorgon! :)
Såååå....
 Bitches! ;**
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: