beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Sjuk tre dagar..

Hejsan svejsan! jag har inte bloggat på några dagar för i lördags blev jag sjuk , feber och förkyld och det pågick i tre dagar, idag var jag faktiskt också hemma från skolan, för jag hade ont i halsen men imorgon ska jag nog till skolan för det är prov i so osv.. massor av saker att göra!
jag har nyss målat mina naglar! :D
haha hade tråkigt..
men men.. jag har inte så mycket att säga men det kommer några videor senare!
eller  imorgon, jag gjorde en massa idag men har inte kollat på dom så dom kanske är dåliga men blir dom bra så lägger jag upp på youtube! :)
Vi ses senare!
Har ni frågor om något så fråga på! ;)
Puss Puss! <3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: