beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Sara

hej allihopa!
Just nu sitter jag vid Saras dator.
vi ska sova över.
Vi trodde att det var Halloween idag så jag tog med as mycket smink, för vi skulle gå bus eller godis, (ja vi skulle gå? och? vi vill ha godis!)
Vi ska göra en blogg tillsammans lite senare.
Just nu äter hon.
PIZZA, jag fick inte äta där för Pappa men så är det..
Sara har nyss fixat mitt hår, hon gjorde mitt bena och svarta slingor!
Fett coolt.
sen krusade hon lite också.
hon har även haft i glitter.
Vi får se om det blir lite röda slingor också, vem vet?
Jao.. förlåt för dåliga uppdateringar på sistone men jag har inte haft något internet, eller asså det har inte funkat.
Sen har jag haft en massa läxor osv...
Någon som vet hur man sätter in headers på blogg.se?
isåfall kommentera! :)
aja jag ska nog gå nu så vi ses! :)
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: