beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

REDIGERA, REDIGERA, DESIIIIIGN, HEADER!

Hejsan! ni kanske inte förstår rubriken, Jag sitter just nu och redigerar filmen som jag lägger upp senare vilket tar mycket längre tid innan den är uppe på youtube, sen ska min snälla bästis fixa en design och header till mig.
Tack så hemskt mycket Johanna ! :)
Ni förstår.. Jag och Johanna är bästisar, jag kommer så väl ihåg i 1:an, vi hade bestämt att vi två skulle köpa bästis halsband, då kom hon en dag till mig i skolan och sa, ''Sandra, Här får du'' , Jag blev så glad, jag fick en fin liten ask och där i låg halsbanden, Johanna hjälpte mig på med halsbandet och sen hjälpte jag henne med det andra halsbandet, Vi hjälpte varandra om vi hade det svårt, Var en av oss ledsen så fanns vi alltid där för varandra.
Jag kommer så väl ihåg en till sak, vi hade rast, Vi var bakom en kulle som fanns på skolan, Vi pratade och lekte, sen trodde vi att vi var tvillingar, varför vet jag inte, jag kommer så väl ihåg att vi sa ''Vi kanske är lådsas tvillingar?'' HAHA! det var en fin tid det, Sen lekte vi jämt att vi hade lådsas hästar, vi sa att vi hade typ 200 st, Haha!
Sen sa vi att, ''åå min häst har fått ett nytt barn'' osv.. Det var så sjukt kul, På fritids var vi jämt med varandra.
Hade kul varenda dag, lekte... men sen blev jag så ledsen för Johanna hade fått en nyckel, så hon slutade direkt efter skolan, men sen blev jag så stolt över mig själv, Jag tyckte jag var så cool för jag hade också fått en nyckel hem. Jag åkte hem varenda dag, men även fast jag hade nyckel så var det inte alls kul för det var bara kul när jag var med Johanna. Det var som om vi aldrig träffades, så vi började va med varandra efter skolan, då blev allt mycket roligar, Vi kan söga såhär Johanna Med dig, Ja då lever jag.
Utan dig är jag död.
Vi kommer hålla ihop forever.
Jag älskar att ha en sådan fin bästis som dig Johanna Gummibollen Berntsson! ;*
 
 
 
Goodbye Bitches! ;*
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: