beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Plugga inför prov!

hej! just nu väntar jag på att mamma ska äta upp sin mat för hon ska förhöra mig i so för vi ska ha prov imorgon i so och jag har liksom glömt min so bok i skolan i fredags och jag var sjuk igår och idag så kunde inte hämta boken hehe.. så men nu har jag hämtat den i skolan, (åkte vid fyra tiden för klassrummet var öppet)..
Så nu har allt löst sig..
eller inte jag har ju bara en dag att plugga och på torsdag har vi spanska..
ooooch jag tror nog att jag måste göra engelska testet för de var idag och jag var inte i skolan... och liksom jag kanske måste göra testet imorgon så jag får nog plugga till TVÅ PROV/TEST!!! AAAAAAH!!! :S
Mitt liv är ett helvete..
nejdå eller jo men inte pga skolan..
aja måste dra för nu ska jag plugga så att jag dör..
Fixa min begravning tack!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: