beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

PARTY !

hejhej! igår hade jag, Viktor, Linnea och Gustaf övernattnings party, jag tror vi var 18 stycken.
Vi åt pizza vid halv åtta tiden och sen innan såg vi på film, vi sov i Gustaf källare! sen var vi ju ute lite för det var piss varmt där inne! :P
Men det var super kul, när alla hade kommit så öppnade vi presenter, jag fick två par örhängen, presentkort och typ lite mer saker, godis tex ;)
Sen så pratade vi lite, Vi var väl uppe till klockan två, vissa vaknade vid fem tiden fast somnade om igen.
Men som sagt så var det as kul!! :D
När vi vaknade så åt vi alla frukost, vid tio tiden drog vissa hem, fast egentligen slutade kalaset 11 men det var väl skit samma :)
Vi tackade för alla presenter och sen var det väl bara att städa..
Men ni som läser detta (dom som var på partyt) , Tack så hemskt mycket för alla fina presenter!! :D
imorgon ska jag och viktor & Emil på bio :P
Kul..
Jahapp men jag måste nog gå, är ganska trött, så jag skriver lite mer imorgon! :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: